суббота, 4 октября 2008 г.

unl in msg




Hey allemaal



Ik weet niet hoe het weer in Nederland is, maar hier begint het nu toch wel kouder te worden. Indian Summer is ook begonnen, is zo mooi hier



Vorige week hadden we open house in alle dorms en moesten we alles versieren. Ons thema was Southwestern dus een heleboel cowboystuff.



Het was parents weekend dus heel veel mensen waren met hun ouders en het was heel rustig op campus.



Deze week waren necap toetsen voor juniors waardoor wij allemaal uit konden slapen, althans, langer konden slapen. We moesten nog steeds om 8 uit de dorms zijn. We hebben deze week eigenlijk niet zoveel interessants gedaan. S Avonds film kijken in een van de dorms, na school downtown (dunkin donuts), en dit weekend ook vooral een beetje rondhangen in de dorms. Ik ben trouwens wel begonnen met sporten Super actief ben ik 2() avonden achter elkaar gaan hardlopen in de gym. Beide avonden 2,5 mijl in 20 minuten gelopen. Is ongeveer 4 km en een hele prestatie voor mij. Er is hier veel te veel en te vet eten dus ik ben eigenlijk wel van plan om dat sporten vol te gaan houden. We zullen zien....



Ik zal binnenkort wat foto's van de indian summer maken dus die komen





Liefs Annemarije



gsx1400 owners, unl in msg, unl huskers, unl husker hire link, unl husker, unl housing contract.



Комментариев нет: