вторник, 17 февраля 2009 г.

horchow including




De eerste week is heel snel voorbij gegaan. Heb inmiddels m'n draai een beetje gevonden. De contacten met de andere bewoners is heel goed, trek veel op met een paar man, beetje van dezelfde leeftijd, en die vergelijkbare dingen hebben meegemaakt.



Van de week de inschrijving bij het cwi afgehandeld, en ook bij de Gemeente. Afgelopen dinsdag gesprek gehad bij de gemeente over de sanering, en hier vandaag (vrijdag) de papieren voor ontvangen. Ben vandaag de hele dag al druk bezig om deze in te vullen de benodigde gegevens en informatie te verzamelen. Kom hiervoor wel op een wachtlijst te staan, maar dat maakt me niet, dan zit ik in ieder geval in de bekende molen.



Afgelopen woensdag op het arbeidsbureau geweest, en daar een leuk vacature gevonden, gaat om werk bij een callcenter in Emmeloord. Baan spreekt aan, en je moet toch weer ergens beginnen. Inmiddels daar op gesolliciteerd, en samen met m'n cv verstuurd, de sluiting hiervan is 19 februari a.s. Afwachten dus, en ondertussen zoek ik gewoon verder.



Deze week verder al een paar keer gekookt, en men is te spreken over m'n kookkunsten, en vanavond zal ik m'n kunsten weer proberen te laten werken, zal samen met Richie een wokgerecht in elkaar draaien, hier hebben we vanmiddag de boodschappen voor gedaan.



Begin verder een beetje tot rust te komen, slaap de laatste nachten ook weer goed, en de hulp die ik hier krijg is heel goed, ben ik heel blij mee. Vanmiddag een gesprek met een externe begeleider, dit om meer rust te krijgen en die tevens gaat adviseren hoe de overige zaken aan te pakken.



Morgen is het weer weekend, en wat we gaan doen weet ik nog niet dus dat zien we wel. Vanavond in ieder geval lekker relaxen en we hebben een paar goede films om te kijken.



Tot zover de eerste week, en volgende week hoop ik er weer wat neer te zetten.


horchow including, horchow homes, horchow home furnishings, horchow home collection, horchow home catalogue.



Комментариев нет: